Dag 10 & 11: Mountainbiking en Nairn Falls - Reisverslag uit Whistler, Canada van Justin Berkel - WaarBenJij.nu Dag 10 & 11: Mountainbiking en Nairn Falls - Reisverslag uit Whistler, Canada van Justin Berkel - WaarBenJij.nu

Dag 10 & 11: Mountainbiking en Nairn Falls

Blijf op de hoogte en volg Justin

22 Mei 2016 | Canada, Whistler

Dag 10: Mountainbiking

Vandaag stonden we vroeg op om om half 8 te gaan zwemmen in het zwembad in een hotel in het olympisch dorp. Daarna hebben we de mountainbikes van een buurvrouw geleend en hebben we zo'n 20 kilometer gemountainbiked door de bossen, bergen en langs de meren. Na zo'n 2 uur zijn we weer in het huis aangekomen. Matt moest werken dus hij kwam later aan. Eind van de middag zijn we nog naar Nairn Falls geweest, een hele mooie en indrukwekkende waterval. Even buiten het pad om gegaan en nog betere foto's kunnen maken. Daarna zijn we met de vader van Matt, Bill en de eigenaar van het huis, Mike, naar het dorp gegaan om een paar drankjes te doen voor het avondeten. Voor het avondeten werden een paar buren uitgenodigd en we hadden een 11 pound (5 kilo) Ham. Na het eten zijn we nog even gaan zwemmen in hetzelfde hotel.

Dag 11: Terug naar Vancouver

De terugreis naar Vancouver verliep snel, na ongeveer 2 uur zijn we in een Mall gestopt en hebben daar een beetje geshopt. Verder gerelaxed en een klein feestje bij Matt thuis.

Justin

Speler van de Battle Creek Bombers in de beste Collegiate Summer League van de Verenigde Staten, de Northwoods League. Via deze pagina houd ik jullie op de hoogte van mijn prestaties en het dagelijks leven.

Actief sinds 08 Mei 2016