Eindbestemming: Battle Creek - Reisverslag uit Battle Creek, Verenigde Staten van Justin Berkel - WaarBenJij.nu Eindbestemming: Battle Creek - Reisverslag uit Battle Creek, Verenigde Staten van Justin Berkel - WaarBenJij.nu

Eindbestemming: Battle Creek

Blijf op de hoogte en volg Justin

28 Mei 2016 | Verenigde Staten, Battle Creek

De eerste paar dagen in Battle Creek. Mijn gastgezin (gastvader eigenlijk) is heel relaxed en doet zowat alles voor ons. Een mooi huis in een goede buurt, eigen slaapkamer. Het is meer dan ik gehoopt had. De eerste training was een beetje onwennig en er waren pas 16 spelers. Longtoss en wat conditietraining om alle hamburgers, subway en pizza van de afgelopen weken er af te trainen...

De tweede training deden we hetzelfde, alleen ook nog een bullpen. Ondertussen waren er 14 pitchers en 4 positiespelers aanwezig. Jim (mijn host "dad") houdt super veel rekening met ons, hij gaat zelfs om half 10 pas eten omdat wij dan pas terug waren van training. Hij is een super goede kok en hij is eigenaar van een aantal broodjes restaurants waar wij dagelijks lunchen.

De derde, en laatste training deden we pick-offs, wat pfp's en 8, ja ACH T verschillende bunt-defense plays... Iedereen stond er van te kijken, ik was dus niet de enige. De training duurde voor de pitchers bijna 4 en een half uur. We waren om 10 over half 12 klaar...

Vandaag (30 mei) hebben we een oefenwedstrijd tegen de Kalamazoo Growlers. Naast de oefenwedstrijd hebben we interviews, een homerun derby en een signeer-sessie voor de eerste 2500 fans. En dan begint morgen, 31 Mei het seizoen met een thuiswedstrijd.

• 30 Mei 2016 - 17:05

Sylvia:

Super! Ja het gaat nu beginnen....veel plezier en doe je ding

• 30 Mei 2016 - 22:46

Peter:

top man! heel veel plezier #honkbalisleuk

• 31 Mei 2016 - 20:37

Malika:

Leuk nu gaat echt beginnen!! Veel plezier!

• 31 Mei 2016 - 21:25

Sven:

Heel veel succes gappie
    En we komen de verslagen tegemoet