Dag 4: Duck tour en Fenway Park - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Justin Berkel - WaarBenJij.nu Dag 4: Duck tour en Fenway Park - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Justin Berkel - WaarBenJij.nu

Dag 4: Duck tour en Fenway Park

Blijf op de hoogte en volg Justin

16 Mei 2016 | Verenigde Staten, Boston

We waren vroeg op, uitgecheckt om 8 uur en daarna door naar het volgende hotel. Daar de bagage op laten slaan en zonder tassen naar de opstap plek van de Duck tours. Eenmaal daar tickets gekocht en nog even inkopen gedaan in de supermarkt voordat de tour begon.

Om 9 uur stapten we in de Duck (een replica van een amfibisch 2e wereldoorlog voertuig) voor een tour door Boston van 1 uur en 20 minuten. 1 uur over land en 20 minuten in het water. Een paar dingen hadden we al gezien maar het heeft ons ook langs nieuwe dinoen gereden/varen. De bestuurder was een super grappige tourguide en het was het geld zeker waard.

'S middags wedstrijd van de Red Sox in Fenway Park. Ik voorspelde al een leuke wedstrijd waarin veel geslagen zou worden aangezien dit de laatste wedstrijd was van de series en dus de mindere startende pitchers aan bod kwamen. In de eerste 3 innings werden er al 12 hits geslagen en 10 punten gescoord. Waaronder ook een out of the park homerun van Xander Bogaerts.

Al met al een leuke dag en weer veel gezien.
Morgen naar Bunker Hill Monument en daarna naar Vancouver vliegen.

Justin

Speler van de Battle Creek Bombers in de beste Collegiate Summer League van de Verenigde Staten, de Northwoods League. Via deze pagina houd ik jullie op de hoogte van mijn prestaties en het dagelijks leven.

Actief sinds 08 Mei 2016