Dag 6 & 7: Vancouver en Stanley Park - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Justin Berkel - WaarBenJij.nu Dag 6 & 7: Vancouver en Stanley Park - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Justin Berkel - WaarBenJij.nu

Dag 6 & 7: Vancouver en Stanley Park

Blijf op de hoogte en volg Justin

19 Mei 2016 | Canada, Vancouver

Dag 6:

Weinig gedaan vandaag. Even settelen en uitrusten, daarna boodschappen gedaan en daarna genoten van het lekkere weer in een sportpark.

Dag 7:

Vandaag zijn we naar Stanley park geweest; een schiereiland in de baai van Vancouver. Grote, oude bomen en kliffen. Heel indrukwekkend en mooi om te zien. Nog van het pad af gegaam en een beetje geklommen. Daarna lekker gegeten bij de Cactus Club Café. Nog even downtown Vancouver gezien en daafname naar een honkbal winkel gegaan om inkopen te doen. We zijn er goed geslaagd, vooral Marijn.

Justin

Speler van de Battle Creek Bombers in de beste Collegiate Summer League van de Verenigde Staten, de Northwoods League. Via deze pagina houd ik jullie op de hoogte van mijn prestaties en het dagelijks leven.

Actief sinds 08 Mei 2016