Dag 5: Travelday Boston -Toronto - Vancouver - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Justin Berkel - WaarBenJij.nu Dag 5: Travelday Boston -Toronto - Vancouver - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Justin Berkel - WaarBenJij.nu

Dag 5: Travelday Boston -Toronto - Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Justin

18 Mei 2016 | Verenigde Staten, Boston

Weinig bijzonderheden. 's ochtends nog naar het Bunker Hill Monument geweest om een mooi overzicht van de stad te hebben. Pittige klim, dat wel. Daarna naar het vliegveld om naar Vancouver te vliegen. We waren ruim optijd en werden op een eerdere vlucht geplaatst wat ons wel goed uit kwam. Uiteindelijk hebben we er geen voordeel mee gehad want onze overstap had geen zin meer om te vervroegen toen we op Toronto Pearson aankwamen. Na een goede vlucht aangekomen in Vancouver.

We verblijven hier een week bij Matt, teamgenoot bij de Emperors 2015.

• 18 Mei 2016 - 07:39

Carla:

Ik lees het al jullie vermaken je prima en zien heel veel.
    We hebben nog op tv gezocht naar jullie tijdens de wedstrijd waar jullie zaten in het stadion maar is ons niet gelukt.
    Ga heerlijk genieten voordat het honkballen begint.
    Groeten van Martin en Carla

Justin

Speler van de Battle Creek Bombers in de beste Collegiate Summer League van de Verenigde Staten, de Northwoods League. Via deze pagina houd ik jullie op de hoogte van mijn prestaties en het dagelijks leven.

Actief sinds 08 Mei 2016