Dag 3: Amherst - Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Justin Berkel - WaarBenJij.nu Dag 3: Amherst - Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Justin Berkel - WaarBenJij.nu

Dag 3: Amherst - Boston

Blijf op de hoogte en volg Justin

14 Mei 2016 | Verenigde Staten, Boston

Een 3 uur en 25 minuten durende busreis door heuvels, bossen en kleine dorpjes en we waren weer terug in Boston. Vandaag warm en benauwd, een pretje met onze koffers zeulende... Op South station even een gepuzzel en kaartjes kopen voor het OV. Uiteindelijk gelukt en de juiste metro gevonden. Ze kunnen hier wel wat leren van onze Nederlandse metro. Het gaat allemaal enorm traag en elke 200 meter een stop. Vanaf halte Harvard St. Nog een stuk lopen en dan zijn we bij het hotel.

Nouja.. hotel.. 2 grote omgebouwde 2-onder-1-kap huizen. Geen airco, douche koppen die op 1m60 hangen en een douche wand die net zo hoog is (zijn Amerikanen nou echt zo klein?). Maar ach, we slapen hier alleen maar, we zijn toch constant op pad.

Nadat we onze spullen gedropt hebben pakten we de metro terug naar de Fenway Park omgeving. Een beetje rondgekeken en weer de metro gepakt, door naar het centrum en een mooi park. Langs de rivier terug lopen en dat was het wel voor vandaag. Metro weer terug en lekker gegeten bij Five Guys!

Justin

Speler van de Battle Creek Bombers in de beste Collegiate Summer League van de Verenigde Staten, de Northwoods League. Via deze pagina houd ik jullie op de hoogte van mijn prestaties en het dagelijks leven.

Actief sinds 08 Mei 2016