Dag 1: Travelday - Reisverslag uit Amherst, Verenigde Staten van Justin Berkel - WaarBenJij.nu Dag 1: Travelday - Reisverslag uit Amherst, Verenigde Staten van Justin Berkel - WaarBenJij.nu

Dag 1: Travelday

Blijf op de hoogte en volg Justin

12 Mei 2016 | Verenigde Staten, Amherst

Het begon al goed... 45 minuten vertraging op Schiphol waardoor onze 2 uur durende overstap in Reijkjavic bijna gehalveerd werd. Zodra we in IJsland geland waren probeerden we zo snel mogelijk het vliegtuig uit te komen, maar ja we hadden de pech dat we op 2 rijen na helemaal achter in het vliegtuig zaten. Toen de loopbrug open ging hadden we nog 10 minuten tot de boarding van onze andere vlucht begon. Top geregeld. Marijn zag al snel waar we heen moesten dus snel lopen. Komen we de hoek om.. paspoort controle.. en er waren maar 3 punten open van de 12. Gefrustreerd wachten maar het schoot aardig op. Snel naar de gate! Bij de gate aangekomen blijkt dat de boarding nog niet eens begonnen is en we zelfs nog moeten wachten. Even een last van onze schouders.

Na een prima vlucht in Boston aangekomen en daar nog bijna 2 uur gewacht op Pike (teamgenoot CBLE 2014), en 2 uur rijden naar Amherst, waar we 2 nachten zullen verblijven. Gesloopt.

• 13 Mei 2016 - 19:38

Sylvia:

Fijn dat alles toch goed verliep. Ff bijkomen van de reis..en lekker genieten.

Justin

Speler van de Battle Creek Bombers in de beste Collegiate Summer League van de Verenigde Staten, de Northwoods League. Via deze pagina houd ik jullie op de hoogte van mijn prestaties en het dagelijks leven.

Actief sinds 08 Mei 2016